Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek muhtevain en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ayrıntılı izahatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en sabık ve en hayırlı bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu değme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı başarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine kontaklar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri hakkında marifet muhtevaerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını elde etmek muhtevain değer çıkarmak nazik önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve ilişki çekici teklifler iştirakı artırmak konusunda çok işçilike yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge sağlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en çelimlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevküsefa ve istikşaf muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin senelerdir ibik taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, hapishaneğinizi daha bir tomar insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment özendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişki çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, muayyen bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en balaban toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile rabıtalantı sağlamak muhtevain harika bir mahal. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı muhtevaerik türlerine mevla olsa da bütünü bayağı videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden nasıl ulaştırmak istediğinizi her devir bölüm önünde bulundurun ve buna bakılırsa yapılanma bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayırlı şekilde faydalanmak muhtevain sayısal pazarlama taktiklerini daim uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir tomar aktif kullanıcıya mevla. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde güdük ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama toplumsal medyada başüstüneğu kabil mesajlar güdük ve öz olursa yakıcı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf dimdik muhtevaermiş güdük ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişki çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, hapishaneğiniz nişangâh kitlenizin yalnızç ve ilişki yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain değer sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, çav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kez kartları kabil muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, taharri neticelerinda daha mürtefi sıralarda ve daha sık görülür, hapishaneğinize trafik peşışı sağlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web hapishaneğinizde hayırlı açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) takmak SEO’nuzu daha hayırlı hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda daha mürtefi hatimelar sağlar. Koca itibarlı üçüncü semt sayfalardan uzvi kontaklar iletilmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir kontakya mevrut her tıklama muhtevain ödeme bünyelır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik sıkıntısızışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), balaban etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve rabıtalantı göstermesi muhtevain taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çalışmasıyla tanılamatabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme orantıını (daha bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.